Måløy

I dag reiste vi til Måløy,besøkte min mamma ,det var koslig :=) reisen var som et eventyr,vakker julestemning hele veien,snøen henger tungt i trea og det gjorde den nesten hele veien

jeg var tidlig oppe,kl 9 var jeg ute og måket snø,brukte 1t 45 min rød som en tomat i ansiktet da jeg var ferdige,var bare å hoppe rett i dusjen ,skikkelig styrketrening det er sikkert og vist.

Så kjører vi og jeg kan bare slappe av og nyte

det snødde men himmelen viste også frem den vakre blåfargen sin

en liten stopp på Nordfjoreid før vi tar den siste biten,men stoppen bruker vi litt mer enn 2 timer å kjøre

Måløy og utsikt fra heimen til min mamma

julekaker,vossakorv til middag og sjokoladekake til kaffen,koselig prat og plutselig måtte vi tenke på returen

det var mørkt da vi kom hjem,men jeg koste meg alikavel gjennom den vakre vinterkvelden :=) det var en fin lørdag

5 kommentarer

Siste innlegg