mandag og strikkekafe

i dag fikk jeg haik til strikkekafe,men ingen skulle min vei når det var ferdig,så jeg kledde meg godt for jeg kunne jo spasere hjem,da fikk jeg jo dagens spasertur i tillegg :=) og turen hjem brukte jeg 1 time på .

dagen var kald da jeg stod opp 6- viste en måler 3,5- en annen ,det blir glaserte berg når det er såpass kaldt

vanligvis går jeg opp denne veien,i dag var det hjem jeg gikk og dermed ned denne veien :=)

koslige små kvernhus finner vi langs veien

det er fortsatt kosligst å gå gamleveien,og selv om den er asfaltert så har snart naturen tatt den helt tilbake :=)

jeg tester mobilkameraet mitt,zoomer inn fjelltoppane og det må jeg si er et bra kamera

fint da

og så var jeg hjemme ,koslig mandag :=) håper du også har hatt en koslig dag

 

3 kommentarer

Siste innlegg