mange små

denne helgen har vært både koslig og smertefull ,vi fikk besøk av våre 2 yngste ,det betyr 3 små barnebarn ,men dei var fordelt på lørdagen og søndagen :=) det var koselig det ,men ryggen er vrang og smertefull sånn sett var det kipt for jeg maktet ikke løfte opp dei små,eller jeg greidde på et vis å løfte opp den lille på 6 mnd .

Bittelitt bedre i dag men fortsatt ikke god,er i tenkeboksen om jeg skal sykle til strikke kafe ,kanskje jeg heller skulle spasert ,hva er best for ryggen ? kanskje jeg skal høre med grannen om hun skal :=) ja ja vi får se hva jeg bestemmer meg for .

Før vi fikk besøk i går gikk jeg en lang spasertur ,bak tunellen .Den veien gror fort igjen ,merkelig å se hvordan naturen tar tilbake når en vei ikke lenger er i bruk

høstfarger på gress er vakkert,fargeklatter i grøftekanten

gjenngrodd bilvei og det tar neimen ikke mange år

lønneblad den gule har nok en normal str ,så dukket det opp en monstervariant i grønn

nydelig utsikt mot Finnes og Kalnes

noen fjær fant jeg som ble med hjem ,jeg er litt usikker men tror dei svarte er fra kråke /ravn og den stripete er iallefall fra en voksen kattugle ,artig å finne så mange fjær ,har ikke tenkt over det før :=) hmmmm når jeg tenker på fjær er det lurast å spasere til strikkekafe hi hi

 

8 kommentarer

Siste innlegg