med bud om vår

god dagen,her er det litt morgen ennå,men hoste,krisling i halsen og litt kropsverk har vi rolige dager jeg og mannen,men jeg ble litt rastløs jeg og gikk meg en rask snartur ut,bare for å se hvordan det stod til nede ved nausta.

Her blåser det,litt storm vil jeg kalle det,og innimellom får vi noen gode byger av regn,hagl og snø,men det er 6+ ute så sånn sett er det ikke så kaldt.

Vel alt såg fint ut,høg sjø som skal bli litt høgre innen kl 13

jeg kunne se bygen komme innover mot land,så det var best å snu opp igjen og nå fyker det verre enn verst ute,men jeg fikk en fin tur

på kaia stod tjelden,den bærer bud om en ny vår ,her på Leira bruker vi å ha 2 par,og jeg er like glad hver gang jeg ser dem

 

det er viktig å holde fjærdrakten i orden,så det pusses og stelles og så må en klø seg litt bakpå hode :=)

så var bygen over ute,men jeg har tenkt å holde meg inne og strikke :=) ønsker dere en fin lørdag

14 kommentarer

Siste innlegg