Mektig

I dag hadde jeg i utgangpunktet tenk å være hjemme,hadde ikke noe spesielt jeg trengte på butikken.Men mannen mente vi kunne ta oss en liten tur :=)

Det tar oss en god halvtime å kjøre til Volda ,da er det kjekt å nyte fin natur og mektige fugler,ja for det var 2 svære havørn som svevde der oppe og jeg fikk dei på bilde :=)

det var delvis blå himmel ,og jeg fikk sola i ansiktet

da vi hadde fått det vi skulle bortafor kjørte vi hjem igjen ,da svingte vi av så jeg fikk bilde av svanen,det var masse trær i veien,så jeg fikk ikke hele flokken på bilde,der var iallefall 20 stk der

dei kvite er voksne svaner

medan dei grå er ungfugler,på dette vannet var det nesten like mange av hvert slag :=)

ellers går det fortsatt i strikking,skal finne noen knapper så kommer det bilde i morgen  :=) håper dere har en god dag

3 kommentarer
    1. Dette er mektig å se. Flott. Så fint det ble en tur da. Greit å komme ut litt og fikk tatt mange flotte bilder du. Kjekt. En god halvtime. Det er et stykke til butikken ja. Det er som å kjøre herfra Fredrikstad til Moss. Kos deg så godt du kan kan og så får du ha en fin kveld 🙂 klem fra meg. Gleder meg til strikkebilde hos deg i morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg