melisdryss

Etter en aldeles nydelig dag i går sånn værmessig så måtte det selvsagt komme et melisdryss i dag ,men det drysset forsvant før dagen ble mørk så det lever vi med :=) gikk en tur i dag også ,det ble litt ufyselig da det sludda så jeg tenkte det var lunere å gå gjennom beite hjem igjen

jeg gikk opp ute ved sommerfjøsen ,der låg det gammel snø men jeg tenkte ikke videre over det kom meg opp på toppen og der må en over elva

det gikk lekende lett for elva var helt tørrlagt :=)

men altså hallo ,jeg tenkte ikke over att det låg gammel snø der i beite også ,skaresnø som jeg trakket gjennom for hver steg det ble faktisk tungt å gå fremover,men da sa jeg til meg selv att det var no fin styrketrenong for beina mine :=)

ja ja jeg er ikke langt hjemmefra heller ser jo heimen vår der nede

turen var fin den ,hadde gode kle på så varm var jeg og da jeg kom ut på jorde var den gamle snøen borte og det var bare melisdrysset igjen å gå på :=)

ja ja i hagen ligger våren klar uansett melisdryss eller ikke :=)

2 kommentarer

Siste innlegg