merkelig vær

god morgen.Ja i går våknet vi til et vinterkvitt landskap,men innen kvelden var det grønt og fint igjen,men det hadde satt sine spor,mine pinseliljer bøyde seg til bakken,men dei som har tulipaner fikk dem knekt,gla gikk jeg til sengs i går for snøen var borte,men i dag hvet du var den der igjen,kvitt overalt,nå er frokosten fortært og på den tid har skogen atter blitt grønn,men bakken ja den er kvit :=)det regner og det blåser,rett ufyselig,blir det litt bedre ut på dagen skal vi vaske platten,greit å gjøre det når mannen er hjemme,så er det reint og fint til goværet kommer igjen,da kan vi beise og nyte fine dager ute igjen .

I går sier mannen til meg,hva slags fugl står ute på strengen ? kamera kommer fram og jeg tar et bilde gjennom stueglaset

jeg trodde først det var en gjøk,men det var en tårnfalk hoe :=) det var et koseligt møte ,ønsker dere en fin lørdag :=)

18 kommentarer

Siste innlegg