midtsommerskveld

S å var vi der og nå snur solen ,men heldigvis har vi ennå mange deilige sommerdager i vente alikavel om kvelden blir mørkere.

I går kom vår elsdte datter og hadde med seg 5 ungdommer ,våre to elsde barnebarn og venner av den ene :=) det ble en koselig feiring

ene barnebarn og bestefaren var først ned til naustet og fikk ordnet et bål ,vi andre kom etterhvert ,mat måtte jo pakkes :=)

vi la ikke alt brennbart på bålet på en gang ,for å ha kontroll la vi på litt og litt etterhvert

dei unge hoppet på sjøen ,alle bortsett fra ei da ,men det skjønner jeg godt for jeg hvet hvor mange maneter det er der nå og kaldt brrrr ,undommen er tøff,tok mange fine bilder ,men alle er med bikinijenter så det får dere ikke se :=)

greit med naust en slik kveld ,det kom noen få regndråper og da var det bare å sette bord med mat under tak :=) og vi kosa oss med grillpølser,marsmalow og kake ,dei unge hadde det kjekt

datter :=) neste barnebarn er ventet i september :=)

denne gjengen skulle ikke sove oppe hos oss,dei hadde med eget hus ,flere telt ble satt opp og hvor lenge disse satt ute midtsommersnatten aner jeg ikke ,jeg takket for laget kl 23

da høg sjø tok seg av slukkejobben på det første bålet ,svingte dei unge seg rundt og lagde et nytt bål lengre borte der teltene var ,og her ville ikke sjøen gå helt opp

det var en fin kveld ,og jeg sitter igrunne bare og venter på et lite toalett innrykk :=) ha en fin dag da

10 kommentarer

Siste innlegg