min dag i dag

Våknet til regn i dag,like greit det siden jeg skulle tilbringe storparten av dagen på sykehus,jepp tre forskjellige timer på en dag,,og da alle timane var ferdige,ja da skinte solen.

Ålesund sykehus,og siden det er lang å reise valgte dei å gi meg alle 3 timane samme dag,smart synes eg :=)
alt fikk jeg ikke svar på i dag,noe må eg vente 2-3 uker med før legen min får svar først,bilde av hoftene var fine,men vonde er dei åkke som,legen mente det godt kunne komme fra ankelen,så før dei kunne gå videre med hoftene for å finne svar på smertene der,måtte dei få orden på ankelen min,hjemme lekse til over sommerferien er derfor å stå på den vonde foten hver morgen og kveld når jeg pusser tennene,altså stå på en fot ,det skulle styrke senene og bedre balansen,er jeg ikke bedre til neste kontrolltime ville dei reopperere foten,men da med en spesialist innen bein :=)

etter flere timer inne var det godt å komme ut i sola,deilig var det :=)

vel tilbake i Volda hadde jeg en time før jeg skulle bli plukket opp,jeg rakk da å kjøpe en dåpsgave og garn til meg selv,men det skal dere få se i eget innlegg :=)

10 kommentarer

Siste innlegg