mine spaserturer

Jeg går jeg hver dag ,har ennå ikke skulket unna en eneste gang ,i går var det jo strikkekafe og jeg valgte å gå til Bjørke og opp på ungdomshuset

 

jeg gikk gamleveien bak tunellen i går og satt på med ei granne hjem igjen ,her er bilder fra gamleveien ,Bjørke ,på bilde med naustrekka ser der et kvitt hus i forrkant og et grått bak det ,i dei husa var det butikk da jeg traff min mann ,da vi flyttet til bygda la dei ned butikke i det grå huset ,det andre ble nedlagt før vi flyttet inn ,litt trist da.Det avlange huset oppi bakken var barneskulen ,våre barn fikk gå der til dei skulle begynne på ungdomskulen,i dag er den i privat eige men ligger ute for salg

en liten kvelstur i går etter middagen ,bilen trengte drivstoff og da hadde vi en liten rundtur når vi alikavel var uute og kjørte

i dag gikk jeg rundt garden,jeg nyter att det er snø og is fritt,da jeg kom hjem spiste jeg litt lunch men det var tidlig dag og siden mannen jobbet ute

tok jeg på sko igjen og gikk ut ,en liten ekstratur kunne jeg unne meg.

Ei venninne kom kjørende,hun stoppet og hilste på ,og siden jeg skulle gå litt parkerte hun bilen og gikk ilag med meg,men hva som da skjedde aner jeg ikke ,det begynte plutselig å murre i kneet.Vi kom oss tilbake og jeg gikk hjem igjen,nå begynte kneet virkelig å trøble ,jeg fikk laget middag og kneet ble bare verre ,ståa nå er att jeg knapt kan gå ,det verker verre enn verst og hva det er aner jeg ikke ,det kom helt ut av det blå ,ikke gikk jeg fort på tur i dag heller,får bare håpe det roer seg til i morgen ,så får jeg roe litt på spaserturene til kneet ikke er smertefullt lenger .

Fikk frø i poosten i dag og jeg gleder meg skikkelig til å så ,dei fleste skal forkultiverast inne ,så jeg får vente til april ,bortsett fra den ene som må startast i mars :=)

10 kommentarer

Siste innlegg