Minne

IDa utifriluft la ut et innlegg der hun kunne vise att hun hadde egen vei ,iallefall navnmessig :=) i komentaren sier hun att det ikke er utenkelig att jeg også har noe i mitt navn ,det fikk meg til å google litt i dag :=) og jeg har mange ting jeg oppkaldt etter meg hi hi ,men det jeg synes var mest artig var denne

jeg har en diva etter meg ,Connie Francis ,og det var her minnet kom fram ,for som dere vet er jeg født i usa ,kom til Norge som 6 åring ,i huset nedenfor oss var der ei jente på samme alder som meg og vi ble gode venninner ,og faren hennes kaldte meg alltid for Connie Francis med en liten blunk på øyet :=) og du hvet jeg ante jo ikke vem den damen var så lita som jeg var hi hi

overnatting hos Connie er vist også mulig :=)

egen pizzaria og den ble født samme år som jeg :=) ikke bare egen pizzaria men egen pizza også ,slå den du hi hi

Det var mange ting med min logo på ,leketøysbutikk og frisør er to av tingene ,men alt befant seg i mitt fødeland USA ,ikke så rart kanskje ,ikke mange med mitt navn i Norge

7 kommentarer

Siste innlegg