mmmmmm

jeg bruker å lese bloggen til Vibedille og hun fristet med pikekyss :=) jeg lagde for et par år siden ,men det var for å bruke opp noen eggehviter ,i dag bestemte jeg meg fort for å lage fordi jeg ville ha det.

Vibedille hadde lekre striper på sine ,jeg gjorde et forsøk ha ha mine ble nok ikke helt lik hennes,men oi oi oi ,smaken satt .

Nå har jeg doterra sine eteriske oljer ,ikke alle da men mange ,en av dem er wild orange ,jeg har noen dråper i en difuser for å få golukta i heimen ,men disse dråpene kan en også bruke i mat ,1 dråpe er passe for det er sterke saker

4 eggehviter gav 3 fulle brett ,ca 365 pikekyss

det første brettet ble skikkelig fargerik

brett nr 2 fikk en mer mellomrosa farge med bleke striper

det 3 brettet ble bare blek rosa ,men alle hadde en hint av smaken til wild orange ,skikkelig friske og go .

Jeg må skaffe meg noe som er enklere å fylle og sprøyte med enn silikonkremmerhus,det ble kliss på slutten .

Dette er godis som dei minste også kan kose seg med ,blir mindre søl enn om dei får sjokolade og ungene elsker disse :=) ja jeg også da hi hi

6 kommentarer

Siste innlegg