morgenstund har gull i munn

god morgen folkens,ja her har dagen vært godt i gang i flere timer,ut på dagen kommer besøket vårt og jeg hadde kjøleskapet i kjeller full av hjortekjøtt ,siden jeg var tidlig våken stod jeg like godt opp og stelte kjøttet vi skal ha selv ,da er kjøkkenet klart for dei soom skal ta sine parter senere i dag ,lurt :=))

siden jeg hadde masse fersk kjøtt fremme og liten plass i fryseren lager jeg en stor gryte med hjort i kål til gjestene våre ,det er like godt om ikke bedre enn får i kål :=) hadde litt kål men må kjøpe litt ekstra ,vi skal straks på butikken og handle

jeg vacumpakka ,indrefile,ytrefile og flere steiker,resten egnet seg best til kjøttdeig denne gangen

og det er heltt greit ,kjøttdeig er allsidigt og kan brukes til mye ,så her har vi kjøtt for et år i hus ,lukses? ja er vel det ja ,ha en fiin dag da

16 kommentarer

Siste innlegg