mørkt

I dag har det slettes ikke vært et koseligt vårvær,så dagen startet med helgavask,det er alltid godt å gå inn i helgen med reinvasket hus :=)

Så letttet det ute og utsiktene såg bra ut,dermed kledde jeg meg for en tur,også i dag langs vegen for å se om sålen i skoa fortsatt gjør godt for foten :=)

Jeg måtte bare ta bilder av steinskvetten i dag også,den jeg trodde var en varsler :=) i dag var det så utrolig mange av dem ,en på hver stein og nå står dei faktisk stille når jeg tar bilder av den

en lerkefugl var der også,ikke like klart bilde for den spratt fort avgårde

tar jeg feil av denne også så si fra :=)

jeg går på ,målet er Kalnes i dag også

på Kalnes er det 3 hytter ,en koselig feriested det er det :=) og på den andre siden ser vi Finnes

Jeg snur og har ikke gått langt før jeg kjenner en kulde komme sigende på ,jeg snur meg og ser snøbygen komme veltande mot meg,så jeg øker tempoet i håp om å slippe unna

men jeg greidde det ikke snøbygen var raskere enn meg

det ble mørkt og merkelig stille,fuglene som kvitrer mer enn jeg husker var nå helt tause,det var som å gå i en hule rett og slett,en rar følelse.

Det var godt å komme hjem og inn i varmen,ute er det bare 4 grader og det er ikke noen varme å snakke om ,da var det ekstra hyggelig å finne en overaskelse i postkassen i tillegg

den snille søsteren min har sendt meg en garnpakke på koslige sokker,det kan jo komme godt med så kalde som denne våren er i år ,i tillegg har hun tørket ramsløk til meg ,herlig det skal jeg blande i urtesalt litt seinere i sesongen :=)

Men nå skal jeg nyte en god kopp kakao og lage nøster av hespene mine så jeg kan legge opp til en sokk

8 kommentarer

Siste innlegg