muskulært

i dag hadde jeg time på sykehuset ,jeg var jo og tok mr av hofte og bekken før jul ,vanligvis får jeg et brev i postkassen med resultat etter 14 dager ,men denne gangen fikk jeg brev om ny time ,ortopeden ville ha samtale med meg ,grua meg jeg for dette var jo nytt

45 min å kjøre eller 50 var det vel en vei ,jeg kom inn med en gang jeg dukket opp ,og det var over på 5 min ,han ville bare fortelle meg att der ikke var noe slitasje ,hoftene såg veldig fine ut ,men smerter har jeg virkelig ,det var muskulært mente ortopeden ,det jeg skulle gjøre var å fortsette å gå ,gå ja det har jo jeg gjort hele livet mitt ha ha ,sånn er det jeg får gå da litt hver dag ,være i mer bevegelse og kvitte meg med dei 3 kiloane som har sneket seg på i desember .

Starta i dag jeg når vi hadde spist middag ,først var det litt arbeid i hagen ,julelysa skulle ned og bokachien skulle tømmes ,så gikk jeg rundt garden

her jeg bor er det jo nesten bare oppoverbakker,jeg går rundt garden og det er oppoverbakke,jeg går såpass att jeg får opp pulsen ,jeg kan gi litt ekstra for nå hvet jeg att det ikke er noe gale med hoftene ,smerter ja men det er muskulært og det er ikke farlig bare vondt :=)

skal kiloane vekk må godteskåla vekk også ,i dag spiste jeg opp dei deilige sjokoladekulane jeg fikk med bunny og det som er igjen etterjulen som ennå ligger i kjelleren det kan jeg ha til gjester ,for jeg skal ikke spise det hi hi ,og når jeg bestemmer meg for å ikke spise godteri så greier jeg det

jeg har gjort det 2 ganger tidligere ,da har jeg vært helt godtefri i ett år ,om jeg er det nå får vi se,det er for meg enklere enn å spise bittelitt en gang i blandt .

Ja ja det må bli et bedre 2023 bare jeg tar meg sammen og beveger meg mer hver dag

10 kommentarer
    1. Muskulært ja… kjenner til det..
      Trening, bevegelse og tøying… Fikk du ikke beskjed om å tøye litt også da? Uansett,,, gåing og trening er godt Jeg har nok noe greier i venstre hofte nå… betent… har mye smerter… også nok muskulært pga feilbelastning fra høyre hofte.. rene runddansen!
      Jepsipepsi”
      Godteriskåler – kransekake-rester…. mye godis som frister… så det er bare å starte i en ende og bli streng med seg selv om kiloa som har kommet på skal av igjen 😀 hihihi
      Lag deg en fin fin ny dag Connie 😀 klem

    2. nei jeg fikk ikke beskjed om å tøye kun å gå :=) vonde hoofter er ikke godt uansett grunn ,men nå hvet jeg att det ikke er noe gale så da behøver jeg ikke være så redd og forsiktig :=) tvisten som var i skåla i dag morges fikk ligge i skåla da jeg satte skåla inn i skapet ,da blir fristelsen ikke så stor :=) nå har jeg gått opp og ned trappa med julepynten så jeg har vært i bevegelse siden kl var 7.45 ,men nå sette eg meg en liten stund

    3. Godt å få vite at det ikke er slitajse, men muskelsmerter er jammen meg vondt nok. Du går jo allerede ganske mye du da, så hør på legen, men hør mer på kroppen din sier jeg 😉 Har lært det på den smertefulle måten jeg når jeg hørte for mye på legene. 🙂 Godtskola får stå i fred her også nå, og jeg har mange sjokoladekuler igjen enda. 😉 Må ned noen kilo jeg også 😉 Ha en fin dag! 😀

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg