MYE AV LITE

Det er ikke alltid det skal så mye til for å lage noe nytt,noe vakkert og noe som alle trenger i løpet av vinteren .

Jeg var heldige å vinne deilig finull garn på give away hos vibbedille for ikke lenge siden

i går ferdigstilte jeg plagg nr 2 av garnet ,en varm og god hue ,og alle farger måtte inn :=)

nå strikket jeg meg en ny hue rett før jeg vant dette garnet ,den var strikket i tumi og i oppskriften kunne en bruke både tumi og finull :=) så hvorfor ikke en i hvert garnslag

for att huene ikke skulle bli helt like forandret jeg litt den nye i finull ved å strikke fargen litt i sikksakk og ikke rett ovenfor hverandre ,ellers er det akkurat samme oppskrift :=)

så nå har jeg 2 nye fine og varme plagg til kalde dager i deilig finullgarn ,og mer blir det for dette garnet her det varer og varer ,det skal ikke mye til for å gi seg selv noe nytt

alt dette er det jeg har igjen av det vant ,helt utrolig og veldig kjekt :=)

Jeg strikker litt småsokker samtidig og har nå ferdige to par og flere blir det etterhvert

om noen lurer på dette garnet så har jeg brukt dale hakkespett 6 trådet og jeg har stikket på pinne nr 3

 

14 kommentarer

Siste innlegg