nå begynner ferien

D er det fredagskvelden og ferien til mannen begynner ,og med feriestart er det kjekt å ha rein hus ,så jeg var oppe kl 7 og kasta ut alle tepper og når kl var 9 hadde jeg gjort meg ferdig med en grundig husvask ,og i dag tok jeg absolutt alt :=)

Da jobben var j´gjort kunne jeg tilate meg å nyte resten av fredagen,det begynte med et venninnebesøk ,det ble kaffe og noe å bite i in hagestuen ,svigermor fikk storbesøk ,sønn ,barnebarn og oldebarn og saboere til barnebarn ,det ble 9 i tall ,det ble ganske folksomt i hagen i dag ,men veldig koselig .

Da venninna mi dro tok jeg meg en tur inn på kjøkkenet og puslet litt med husmannsplassen min ,i dag kom fuglehuset på plass

ser du ikke fuglehuset ,det henger der på venstre side av huset

jammen var det bra jeg hadde en stige så jeg rakk opp når jeg skulle henge opp fuglekassen hi hi :=)

ellers er jeg i feriemodus no ,reiser ikke på tur før over helgen ,men kjenner att no er det ferie alikavel

8 kommentarer

Siste innlegg