nå skjer det

ja nå eksploderer det ute ,bare over natta har skogen blitt skikkelig grønn her nede ved fjorden,jeg sitter i stolen og ser ut på grønne trær og jeg elsker det ,i går plukket jeg brennesler ,jepp dei popper opp fort nå og da ble det brenneslesuppe til middag i går

den var aldeles nydelig ,anbefales

i neste uke skal vi på tur igjen ,til Sandnes denne gangen og jeg gleder meg sinnsykt til noen dager med min søster :=) da prøver vi å tømme kjøleskap ,hadde noen beter som ble for mye å ta nå ,da hermetiserte jeg på en lettvindt måte så dei holder seg godt til vi er hjemme igjen

jeg har kløvd ved,hatt venninnebesøk med te i drivhuset,jeg har gjort urtehagen klar,luket og fylt på litt ekstra jord, vært hos lege og hatt tid ilag med familie,dagene springer litt fra meg :=)

i dag var vi i Volda med bobilen ,servise og EU kontroll må til ,medan den var inne gikk vi tur

det ble ei mil ,tilbake i sentrum var det godt å sette seg ned ,vi kjøpte oss middag og slappet av før vi hentet bobilen igjen ,en deilig dag :=)

14 kommentarer

Siste innlegg