nå viser det igjen

når mannen hjelper til da viser det fort igjen uute ,etter att vi hadde spist middag ville han få på plass innrammingen til urtehagen så nå synes det godt igjen ute :=)

jeg er takknemlig for att vi har slike stolper ,dei er gode til innramming

innrammingen sett fra veien

urtehagen sett mot veien ,jeg har lagt ut noen tomme pallekarmer for å se hvordan det blir ,disse to tenker jeg får sin plass slik det nå står ,så i morgen kan jeg ha aviser i bunnen og fylle opp med jord

her i enden av urtehagen er jeg litt på tenkestadie ennå ,så om det blir en kasse slik som her er usikkert ,jeg tenker

langs disse to kantene som er nermest bilveien vil mannen bygge en kant slik att det blir et langt bedd i vinkelen :=) så nå synes det godt ja ikke sant

8 kommentarer

Siste innlegg