når avlingen blir stor

ja det er ikke bare plommene og eplene som trenger støtte pga tyngde,det fikk jeg se i går.

Jeg gikk en runde inn i drivhuset ,først skjønte jeg ikke hva som hadde skjedd,men så gikk det opp for meg att noen greiner hadde knekt pga tyngde,og her snakker vi spisspaprika

slik låg dei på gulvet

her ligger flere greiner,men dei er ikke knekt,så jeg finner noen pinner og får støttet opp alle greiner som ikke er knekte

jeg har plantet disse av frø jeg tok i en spisspaprika kjøpt på coopen :=) og i år gir dei virkelig avling

700g paprika var på greina som knekte,hva skulle jeg så bruke dem til da ?

jo jeg syltet dem,la ved litt rød paprika som ikke var helt spenstig lengre og et par kvite jeg hadde glemt å bruke,så er det bare å nyte gobitane til det en selv måtte ønske :=)

13 kommentarer

Siste innlegg