når det regner

I dag har det regnet,i går snødde det så brøytebilen måtte ut både 2 og 3 ganger,men nå har det meste regnet bort igjen,det fristet ikke med en spasertur ,det er fonnfare flere steder så jeg valgte å holde meg inne ,strikker det er jo koselig ,men må bevege meg litt uansett :=) fikk lyst på noe godt til lunch hva gjør en da ? jo en koser seg litt på kjøkkenet.

I fryseboksen har jeg hobbsnobs,hvet dere ikke hva det er ? det likner på crabstiks og smaker litt som både reke og krabbe :=) jeg har masse egg og jeg har rapsolje da lager vi hjemmelaget majones,litt av majonesen blander jeg med finkuttet hobsnobs og voila :=) jeg har deilig hjemmelaget salat

hadde avocado også så dette var godt :=) og jeg har en hel krukke med hjemmelaget majones igjen

Jeg strikker,her går det i kontstrikk

fin farge :=)

men tenker på krukken med majones,må jo lage mer gosaker

det blir en boks med hjemmelaget rødbetsalat,deilig og frisk,kutter opp syltede rødbeter,syrlig og god eple og rødløk ,har i passe med majones + litt salt og pepper :=) mmmmm nesten så jeg gleder meg til et knekkebrød med frisk og god salat på hi hi ,men det blir ikke nå for vi nermer oss middag og det blir god gammeldags potetball med stekt bacon og kokt rabbe til ,gleder meg :=)

Men i morgen ja i morgen må jeg ut og lufte meg :=) og fram til da,ja da strikker jeg

22 kommentarer

Siste innlegg