når en har besøk

God morgen ,nå har jeg hatt besøk av søster og svoger noen dager ,i går dro dei videre nordover men kommer tilbake til 17 mai og blir her neste uke også :=) og når en har besøk så får en nye ideer og når disse i tillegg ikke er redd for hagearbeid så ble ideen til min søster satt ut i livet og det skal fortsette neste uke :=) gleder meg allerede jeg .

denne vakre vasen innkluudert rosene fikk jeg da dei kom og ennå blomstrer dei like vakkert .

været har vært skiftande men kaldt hele tiden ,i dag regner det ,det blåser og det ligger nysnø i dei høge fjelltoppane ,men meldingane sier sol fra blå himmel og varme temperaturer 17 mai så vi strekker oss mot det da :=)

Vel vi jobbet i hagen ,jeg tok jo hjem gamle gjerdestolper i vinter da snøen ennå lag tykk ute ,nå kom dei til nytte ,jeg hadde samlet greiener til fliskutteren min men den vil ennå ikke starte så jeg hadde mange greiener liggande i hagen nå kom dei også til nytte :=)

svoger slo stokkene i jorden og vi fylte opp med greiner,det er to rader med stolper :=) og når nedbrytingen begynner er det bare å fylle på med nye greiner

jeg får et godt skille mellom hage og slåttemark

men det beste av alt er att det tar vinden ,det blåste skikkelig kraftig denne dagen ,men da vi sette oss på hun bak veggeen var det helt vindstille :=) lykke .Leveggen skal videre fremover og da skal det plantes nooen veldig høge stauder inntil veggen ,det blir bra :=) gleder meg allerede og nå har jeg en plass å legge kvist når vi veder rundt tunet vårt

10 kommentarer

Siste innlegg