når fjella speiler seg

det var en slik dag ,fjella ville speile seg og det var så vakkert,dermed ble det en tur til Viddal selv om sola ikke tok veien da jeg gikk tur ,sånn er det

langt der ute kunne jeg se ferga som går fram og tilbake

jeg zoomer inn så dere får se det :=)

bilda blir veldig forskjellige etter hvor kamera peker ,men det er jo egentlig samme motiv iallefall dei samme fjella

på Viddal har dei jobbet en stund nå og murt en fantastisk flott mur langs sjøkanten

dei som bor på Viddal fikk komme med ønske og da ville noen ha en trapp og trapp fikk dei ,tenk så kjekt for dei som liker å bade da :=)

jeg snur og går hjemmover og den veien blir det ett annet bilde

Leira er midt i bilde

jeg zoomer inn og da ser dere Leira ,det går tunell gjennom det lille fjellet som vi kaller Åsen og da er vi på Bjørke og botnen på fjorden ,kommer en med båt må en snu og ta samme vei ut igjen

i går da avisen kom var det en artikkel ,det er foreslått å gjøre hele Hjørundfjorden om til natureservat ,tja vil det få konsekvenser for oss som bor her ? det gjennstår å se

10 kommentarer

Siste innlegg