når iver tar deg

det var en slik dag i går ,att iveren tok meg jeg strikka og utfordret meg selv med noe jeg ikke har strikka før :=) ble halvferdige da :=)

skjønner dere ?

to hull det var litt rart da å lage et hull over hele votten ,jeg strikka ,kava litt ,strikket feil rekte opp igjen men fikk det til til slutt ,dagen var fin og jeg tok en rask spasertur

men du verden for en iskalde vind,det var da jeg skulle hatt ferdige prosjektet mitt :=)

fortsatt en del rødkløver og blåveis ute ,men vinden rev slik att blåklokken var umulig å ta bilde av ,i dag er det stille ute men våknet til bare 1+ så frosten sniker seg snart inn

da håper jeg att jeg er ferdige med prosjektet ,votte/hanske prosjekt 2i1

veldig smart for er en ute og vil ta et bilde i kulden behøver en ikke ta av hele votten

fingertuppene er fri :=) og når en blir kald er det bare å brette over lokket

jepps,jeg fikk det til og er godt fornøgde ,men jeg har en vott igjen å strikke så da blir jeg nok ivrige i dag også :=)

12 kommentarer

Siste innlegg