når trassen settes inn

Når det gjelder håndarbeid som strikking bruker jeg å ta sommerferie fra hobbyen på denne tiden,men så har ting fristet så jeg har ikke lagt bort pinnene ennå,jeg begynte på en ny genser til meg selv,fortsatt restegarn i garnet lerke  som er en blanding av ull og bomull

det går fint med denne,like før jeg er oppe ved ermhulla,og det er ragland.

Men så skjedde det som ikke skulle skje,jeg hadde litt for god tid bortafor og da tullet jeg meg inn på garnbutikken :=) klart det ble garn med hjem,lingarn,en luftige sommertopp strikket i lin måtte være deilig til varme dager

ja hva skal jeg si,TRASS ,for jeg har rekt opp 3 ganger,det som er på pinnen no er 4 gang jeg strikker,jeg skjønner ikke døyten av oppskriften,men stirrige som jeg er prøver jeg igjen og igjen, da jeg kom hjem med oppskriften oppdaget jeg jo litt for seint att det stod på Dansk og Svensk ,men ikke på Norsk og det var knotete beskrevet hvordan en skulle strikke,jeg gav opp og strikker etter bilde noe jeg ikke har gjort før,ikke all mønster blir strikket og det som er strikket har skjønnhetsfeil,men jeg har bestemt att det er slik den skal se ut :=)

Så når det er stille herfra så er det pga et strikketøy som gir meg hodebry :=)

Da var det koselig å få en pakke i posten,snille frodith har sent en gevinst på en konkuranse jeg ikke husker hva var hi hi ,men tusen takk frodith,jeg likte gaven meget godt

I dag var det trening hos fysioterapaut,frisørtime og møte i banken,etterpå hadde jeg 2 timer til rådighet før mannen var ferdige på jobb,det gikk som det måtte gå jeg kjøpte litt bursdagsgave til meg selv hi hi ,for jammen har det ikke gått et år siden sist bursdag og nå er den her igjen på fredag :=)

får se om jeg tar en selfie i morgen :=)

16 kommentarer

Siste innlegg