Negativ

God kvelden ,her i heimen er det liv men det er kipe dager for både jeg og mannen har influensa ,mannen fikk det først ,jeg kom diltande etter et par dager senere.

I går kjørte vi til teststasjonen og tok korona test ,den var negativ og det er jo bra :=) så får vi bare håpe att vi blir friske innen helgen :=) men jeg må innrømme att når det først skulle være så gale att eg blei syk ,ja det skjer nemlig ikke hvert år ,så var det greit att vi ble syke samtidig for da har vi iallefall selskap :=)

Tar paracetter da får jeg litt fri fra kroppsmerter og da brukte jeg litt av den gode tiden i dag til å ferdigstille et lite sokkepar,,det røde var ferdig før jeg ble syk ,ellers er det fint lite som skjer her i heimen i disse dager ,godt jeg er asjour med forberedelsane til jul da ,

16 kommentarer

Siste innlegg