noen av våre små venner

God kvelden,er i grunnen natta på meg,jeg er trøtt,i dag gikk jeg en lang tur for første gang på over et halvt år ,jeg gikk til Bjørke jeg telte nesten 11000 skritt ,men det har blitt mye mere enn det,det var bare turen ,her hjemme går ikke jeg med mobilen på hele tiden,så da blir ikke skrittene telt,i tillegg tok vi en biltur bortover i kveld,tenker jeg sovner fort i kveld :=)

Jeg tok mange bilder på turen,og før jeg finner senga kan jo dere få hilse på noen av våre små venner som jeg møtte ute i dag

i det jeg skulle knipse blåmeisen,landet også kjøttmeisen := da ble det to på en gang ,ikke dumt det da

i går hadde jeg ut resten av fuglefrø,det likte bokfinken meget godt

runde og go og på avstand kan dei minne litt om dompappen,hadde besøk av den også,men bilde ble ikke brukande

tror dette er en grønnsisik,men den snudde bakenden til kamera

svartrosen rotet rundt i mosen

linerla lette også etter noe å spise

tjelden koser seg på kaia

lodne,runde og helt nydelige ,nå er det så masse liv i skogen ,det kvitrer og synger fra morgen til kveld :=)

ønsker dere en riktig god natt

4 kommentarer

Siste innlegg