Noen som savner snø ?

I såfall befinner den seg her inne i Hjørundfjorden,rettere sagt på Leira .

Det snør litt hver dag,ikke i dag heldigvis men det kom mer i går kveld,jeg har lirket opp altandøren såpass att jeg fikk ut en metermåler i dag

45 cm ,synes helt ærlig att det er mer enn nok jeg :=) jeg trenger bare bruke krykker i dag så kan jeg kaste dem,men jeg må fortsatt være litt forsiktig og ikke gå så altfor mye på en gang,ut i all denne snøen er jo en utfordring med friske bein

når jeg sitter i gostolen ser jeg snart ikke ut gjennom vinduet,jeg ser bare en vegg med snø

forran ytterdøra er det bare en smal rås å balansere gjennom

benken oppom huset frister ikke å sitte på akkurat no,ja dere ser vel att det er en langbenk der under snøen =)

himmelen er lys rosa oppom huset,blir det en fin dag ? nei jeg tviler for i skrivande stund begynner det å snø i fjella igjen,sukk

ikke så mye en får gjort med det,selv om jeg synes vi har nok snø for lenge siden ,det som jeg liker minst når vi får slike mengder er fonnfaren,ja for her går det fonner som stenger veien til dem som bor på Viddal,da må dei bruke båt om dei må ut av bygda,min mann må jo til Volda hver dag for å komme videre på jobb,han må pasere minst 2 utsatte steder for fonnfare ,nei jeg liker ikke slike snømengder selv om det uten tvil er vakkert å se på.

Ikke mye sprell her i dag heller,så tenker jeg får strikke litt,ha en fin dag da

18 kommentarer

Siste innlegg