nok en deilig dag

Sola skinner og jeg nyter skikkelig dagene vi har nå ,det ble både sykkeltur og spasertur.

Sykla som sist ,først til Viddal ,der gikk jeg tur så sykla jeg hjem , etter middag gikk jeg gamleveien bak tunellen.I morgen må jeg roe ned litt for hver fiber i kroppen protesterer litt nå ,så da får jeg gi meg en dag med mindre skritt,kanskje jobbe litt i hagen :=)

sola skiinner gjennom drivhuset og der er det sydentemperatur ,hmmm tror jeg må sitter der litt i morgen :=)

dette treet hadde greier fulle av søte puselabber

dei var ikke så kravstore før i tiden ,dette er gamleskulen på Viddal og dei lærte nok det dei skulle der også

utsikt mot Leira :=)

det er like før dei første vårblomstrene spretter ut ,denne er rosa og blå ,navnet husker jeg aldri :=)

bak tuunellen ,fjorden var speilblank så fjella ble doble ,,å det er så deilig :=) vanskelig å holde seg i ro slike dager ,men i morgen må jeg for kneet mitt krangler med meg gjennom natten

18 kommentarer

Siste innlegg