nordavinden

Nordavinden er ikke god ,jeg plantet jo i krukker i mai da var det sommer ,heldigvis har jeg drivhus ,så mandag bar jeg krukkene inn og det tror jeg dei er takknemlige for

varmt og godt i drivhuuset :=) ute er det kun den lilla rhododendroen soom blomstrer nå ,men så tar jo andre busker over,som fagerbusken,skjærsminen og klokkebusken ,nå er dei på sitt vakreste

og ennå venter jeg på flere busker som skal blomstre så det blir no fint foortsatt .

Det blir godt med plommer i år ,vi får smake eplene men der er det mindre enn i fjor og det er helt greit

dagen i går var kalde 11 + og regn da vi stod opp,og kalde nordavind,hva finner en på da ? jo da tar vi en bakedag,det er uker og måneder siden sist vi gjorde det

ut på ettermiddagen bestemte vi oss for å ta en tur til Stryn,det er ca 40 min å kjøre dit ,godt kledd satte jeg meg i bilen ,men jammen var det et annet vær i Stryn 17 + og en del solskinn ,den iskalde vinden var ikke der som jeg merket ,men jeg lot jakka være på ,vi ruslet en tur og så ble det softis,det er mange år siden jeg sist spiste en,den var god men ikke det beste for min mage så det blir lenge til neste gang

i dag har jeg igrunnen bare vært inne ,av ymse årsaker ,helt ok med en sånn dag også ,så får eg komme meg ut den døra i morgen istedenfor :=)

8 kommentarer

Siste innlegg