null hull

I dag reiste jeg med skulebussen bortover til Volda ,tannlege time stod på programmet og tradisjonen tro grudde jeg meg ,men det var null hull så jeg hadde ikke trengt å grue meg :=)

Jeg hadde selvsagt ledig tid både før og etter timen ,da ble det litt rusling i gatene

men sola skinte og dagen var god så det var bare koselig

der jeg gikk kom jeg over dette flotte bilde ,gatekunst som jeg ikke har sett før og jeg likte det

Så var det tannlegetime ,etterpå gjorde jeg noen innkjøp ,et par julegaver ble kjøpt og så gikk jeg på kafe

det smakte ,rundstykke og kakao

jeg gikk så og kjøpte litt garn og handla litt kolonial ,det ble bare varmere og varmere ute og jeg svetta ,kaldt her inne om morgenen og vi får ikke sola før kl 12.30 nå ,men i Volda sto jo sola opp tidlig ,jeg bestemte meg for å ta bussen hjem igjen også

jeg hadde egentlig planer om å følge mannen hjem ,men det får bli en annen gang :=) jeg var sliten og glad jeg fikk sette meg ned når bussen dukket opp

jeg kjøpte med middag hjem ,vegetar burger og det sier jeg ,disse blir kjøpt flere ganger for disse var skikkelig gode ,kjøpte dem på REMA 1000

nå serverte jeg disse med fløtegratinerte poteter og grønnsaker (grønnkål,gulrot og squash ) som bare var vent litt på panna ,

jeg lovet ei å vise frem det jeg har strikket på i høst ,så får eg håpe noens foreldre ikke leser for dette blir julegaver

etter middag tittet jeg ut vinduet og såg att det var liv på fjorden ,så jeg kledde på meg og gikk en tur ned på kaia

fiskestange ble hentet ut av naustet og resultat lot ikke vente på seg

det var makrellfest ,en liten lyr lurte seg med også ,og det var umulig å frigjøre den på en skånsom måte så da fikk den bli med hjem ,men 4 makrell er nok for meg ,fikk skikkelig naglebitt så jeg tuslet hjem fyrte opp i peisen og kokte oss hver vår kopp med te :=) nå skal jeg legge opp et nytt strikk ,kan ikke la hendene bare henge hi hi ,det ble som dere skjønner en fin dag

0 kommentarer

Siste innlegg