ny lue

God morgen ,5+ ute ,men i dag er luften rå og føles kaldere enn det er ,jeg har litt øreverk som stikker litt innimellom ,jeg har vært flink å bruke panneband ,men nå ville jeg ha en varm og god lue .

Strikket først en som ble veldig stor,jeg tovet den og det er ok det,men kanskje vel tykk nå ,passer bedre når snøen laver ned .

Jeg lette litt i garnlageret mitt og der fant jeg en pose restegarn etter en genser jeg har strikket,det er et garn som heter tumi som er 50% superfine alpakka og 50%ull,det er et rauma garn mykt og deilig :=)

Jeg la opp til en hue jeg fant i et gammelt hefte jeg hadde liggande ,mønster strikk fra norsk ukeblad som ble utgitt 6 februar 2017  og denne hua har jeg hatt lyst på hele tiden ,og til min lykke var oppskriften strikket i tumi :=)

ikke var det feil heller att fargene gikk til min nye jakke :=) og jepp det er kjoledag ,eller kjoleuke for jeg hadde kjole i går også :=)

Ha en fin dag da

12 kommentarer

Siste innlegg