ny uke er snart over

Og ute regner det ,i går var det sol og i morgen melder dei snø ,veldig ustabilt må vite men det er sånn overgangen fra vinter til vår bruker å være :=))

det begynner så smått å dukke opp fargerike vårblomster nå mellom vissne strå og snø,både or og hassel er grønne av rakler og bjørka kommer etter med små rakler,men i går fikk jeg nesespray og øyedråper hadde jeg så jeg skal komme meg gjennom pollen fra disse i år også .

gamle hesjastaur måtte bøte med livet da vi fortsatte å rydde i sommerfjøsen ,motten hadde tatt bolig i dem ,men vi fikk et varmt bål der vi styra tidligere i uken

vi har styret på nede i naustet også ,og lunchen smakte godt med denne utsikten

i går passet vi lillemor noen timer,da vi ville trille en tur sovnet hun fort ,en blid og enkel jente å passe dette :=)

da vi sa farvel måtte vi handle og på vei hjem stoppet vi på en rasteplass og spiste en liten lunch og koste oss med is ,det er jo tross alt vår og solen skinte

nydelig utsikt ,skikkelige toaletter som er åpne hele året med både varme ,varmt og varmt vatn ,her står trailere om natten og ellers når dei har kvletid ,stor plass og fint å stå her :=)

Jeg strikker og i går ble jeg ferdig med årets første julegave men den kan jeg ikke vise for motakeren leser bloggen min :=)

nå er jeg i gang med et strikk til en basar i bygda ,og ellers får vi se hva dagen bringer ,noe blir det :=)

Ha en fin dag da

12 kommentarer

Siste innlegg