nyter fine sommerdager

Her nyter jeg dagene,det er sommer varmt og litt kjølig på kveldinga,men fuglene kvitrer,jeg steller litt i hagen ,rusler korte turer og lufter sommerkjoler :=)

Var oppe og ute kl 8 i dag morges,vannspreder var helt nødvendig for noen av mine rhododendron hadde det ikke så godt,dei trengte sårt litt å drikke ,etter det gikk jeg dagens første tur ,men først var det frokost da

på en fot satt linerla og skuet utover vannet

selv en liten linerle må ha litt morgenstell ,eller fjærstell

så snur den seg,er tross alt sola den vil ha i ansiktet

den ser på meg,er ikke redd fine linerla

det blomstrer og dagen føles god,jeg rusler hjem igjen og koser meg i hagen,men jeg har lært,jeg tåler ikke lange økten før kroppen er helt ødelagt,så her stopper jeg i tide :=) tar på den nye sommerkjolen jeg kjøpte i går og nyter resten av ettermiddagen

og det blomstrer i hagen akkurat som det blomstrer i sjøen

nydelig rød løvemunn,sådd seg selv i drivhuset ,jeg nappet den opp mellom betonghellene og plantet i en krukke :=)

håper dere også har kost dokke i dag

8 kommentarer

Siste innlegg