nytt strikkeprosjekt

ja her sitter jeg med macen min,det var ikke feil på et parti,det hat var nok et svindelforsøk,så jeg fikk maskina mi med hjem jeg :=)

jeg hadde god tid før jeg skulle hjem i går,skulle sitte på med mannen etter jobb,det ble et par koslige timer på butikken med garn,der er stort spisebord med mange stoler,og ei blid dame som har god tid til alle som er innom,hun hjalp meg med både garn og farger til mitt neste prosjekt,som dere ser er det en kofte med masse mønster :=)mulig jeg angrer underveis,men jeg har jo god tid og tenker att litt enkle småting innimellom er ok,så jeg kjøpte noen andre nøster også

jeg begynte på dette garnet i dag,skal bli en enkel genser til et av barnebarna :=)

denne ferdigstilte jeg i går,nok en barnehagebukse,har strikket med sokkegarnet aurora,150 g og det var nok til en bukse i str 2 år,var litt usikker så jeg tok et annet garn til liv og bråt,men det hadde gått med aura alene :=)

er snart ferdig med en liten genser til også i str 1 år,blir nok ferdig før helgen er over :=)

i dag har jeg bare vært sosial,jeg gikk rett og slett over gaten til naboen,og der gikk timene fort :=) ha en fin kveld da :=)

15 kommentarer

Siste innlegg