og så ble det grønt igjen

det kom fort,omtrent over natten,fra museører til grønnskog ,og det er bare så utrolig herlig :=)

jeg har fått plantet paprikaplantene mine i drivhuset nå og dei trives godt der inne

tomatplantene jeg fikk med min søster har allerede blomsterknopper

bladbeter/mangold vokser til jeg kan plante dem ut i grønnsakshagen :=)

det er mer i drivhuset,og dere får nok se mer etterhvert derfra

ute i grønnsakshagen spirer redikken

og ser en godt etter så spirer det gulrøtter også,ingen tvil om att det blir litt forskjelligt å høste inn i år også :=)

i hagen blomstrer plommetrea våre nå,det bugner så det burde være duket for rikelig med plommer i år

og skogen er grønn,nå er det frodigt ute,

våren kom fort og snart følger sommeren etter :=)

10 kommentarer

Siste innlegg