Oppoverbakke

det er nå 3 mnd siden jeg hadde en stor bein opperasjon,mye større enn det jeg var forberedt på,fortsatt har jeg smerte og vil nok ha det i lang tid ennå,men i går var jeg hos fysio og han teipa hælen min ,det var grisevondt i går kveld,hadde lyst å rive det av,men han sa jeg skulle gi det en kjangs og helst la det være på til tirsdag :=)

Da jeg stod opp i dag var det mye bedre,faktisk såpass att jeg prøvde meg på oppoverbakke ute i dag,har jo bare gått på flat vei til nå,men jammen gikk det greit å gå oppover og jeg var ute i nesten 2 timer,det var skikkelig godt og jeg fikk en hyggelig prat med ei granne som bor øvst oppe i bakkane :=)

å som eg kosa meg :=) deilig vær også

på vei opp bakkane fikk jeg øye på en meis,jeg hvet ikke om det er løvmeis eller granmeis ,mest sansynlig en løvmeis

skulle gjerne gått rundt garden ,men grannen frarådet meg det med min fot,ikke hadde jeg sko til å gå i snøen heller,får ha tålmodighet til snøen forsvinner her

 

på vei ned igjen ser jeg tilfeldig opp mot himmelen,og der ser jeg en liten rød kropp i trekruna,en vakker dompap

jeg går litt til og hører mer som kvitrer,stod lenge og titten da jeg oppdaget en bitteliten gjerdesmette som hoppet litt rundt omkring

den var ikke rolige men jeg fikk da et bilde :=)

Da jeg kom hjem igjen måtte jeg ta et vårbilde i hagen,har jo masse med snøklokker der

i det jeg skulle gå inn kom postbilen kjørande,da kunne jeg vente til han hadde vært i postkassen,men først skulle han opp på toppen :=) da ruslet jeg en tur ned til sjøen medan jeg venta

 

så fikk jeg med posten inn når jeg kom opp igjen,det ble en lang og fin tur,lang for en som er nyopperert i foten da :=)

 

9 kommentarer

Siste innlegg