overaskelse i posten

I dag ble det en tur til Volda og når vi først var der ble vi budne på middag hos sønn ,ettermiddagen gikk og da småjentene skulle legge seg takket vi for oss,måtte ta et bilde av månen da vi dro ,lekesuen er fra da våre barn var små for sønn har kjøpt huset vi bodde i da barna var små og vi bodde i Volda

da vi kom hjem tok jeg nok et bilde,ble litt bevegelse i det men sånn er det i hagen her i kveld

jeg måtte hente inn posten og det var her overaskelsen låg ,pakke fra bunny ,for jeg var heldige å vinne på selveste julaften

den herligste bunnyen låg i pakken,den var noe av det mykeste jeg har kjent i hendene :=) en hel haug med deilig sjokolade som allerede har fått et godt innhogg :=) så var det flaxloddet ,og tru det eller eii jeg vantt jammen på dette loddet også ,ja for jeg har jo vunnet på kalenderen 2 ganger ,vant 100 kr første gang og 250 kr i dag :=)

så bunny ,leser du dette så sier jeg tusen hjertelig dette var skikkelig kjekt og en utrolig herlige gave :=)

15 kommentarer

Siste innlegg