overaskelse

i går var det mandag og strikkekafe ,jeg har strikket en pute som skal være en gevist på basar for bedehuset i mai ,garnet fikk jeg til å strikke med men kjøpte innerputa eg da :=)

jeg ble spurt om jeg kunne strikke en i kontstrikk ,og det kunne eg :=) garnet heter LINE og er 53%bomull,33% viskose og 14% lin så får eg håpe att den som vinner den liker grønnfargen hi hi .

I dag er jeg litt smålat,fårr liksom ikke gjort noe ,så kom posten og med posten kom overaskelsen

helt ærlig så hadde jeg helt glemt denne ,utifriluft ba oss sende et bilde hvor vi følte på idyll ,alle skulle få en oppmerksomhet ,og for en deilig oppmerksomhet da ,et koselig og forsegjort håndskrevett kort en sammenleggbar turkopp ,helt perfekt å putte i tursekken og deilig kakao på 123,tusen takk snille gode Margrethe dette sette jeg umåtelig stor pris på og gleder meg til jeg skal nyte den koppen med kakao :=)

16 kommentarer

Siste innlegg