På med stilongsen

I dag var det 1+ når jeg stod opp og frosten hadde sneket seg på,lenge vurderte jeg om jeg skulle gå en tur ,ryggen har jo godt av det,til slutt var det bestem t men først måtte stilongsen på :=)

jeg velger å gå tur rundt garden ,litt greit for ryggen som heldigvis har begynt å bedre seg litt

sola skinner på fjelltoppane ,men når jeg går her er det ennå flere timer før vi ser den i bygda ,ja den har ennå ikke dukket opp utenfor huset her

jeg er glad vi ser solen i det minste :=)

en merkelig sopp vokste langs røttene på grantrea i skogen ,ikke sette dette før eg da

på vei ned igjen kommer grannens sauer gående mot meg ,har krympet i antall ser eg,men det er slik på denne tid av året ,noen må desverre takast ut .

Det var en fin tur ,ryggen kjennes mye bedre og nå kom sola :=) da har jeg sol i underkant av 2 timer ,og det skal eg nyte litt av i hagen :=)

14 kommentarer

Siste innlegg