på tide å lande

Det er 1  desember og for meg er desember måneden der en skal lande ,kose seg og slappe av  :=) å bake er å kose seg ,pynte også ,julegavehandel derimot er stress så det har jeg gjort ferdig før desember  :=)

i går var det mandag og strikkekafe ,vi møttes vi ,5 damer og timene gikk fort :=) jeg har jobbet litt med en kjøredress,ikke på strikkekafe men her hjemme

jeg ble ferdig med den nå nettopp ,men dere ser sikkert noen tomme knappehull og dere ser riktig ,jeg lagde for mange ,det ble for tett :=) så planen er å hekle en liten blomst og sy i fast i dei tomme knappehullene :=) den er strikket i 100 % ull og er til lille Kristina ,str 1 år

Når pappaen sier høgt att han savner et hull for selane i barnesetet så tenker ho bestemor i sitt stille att det kan jeg strikke :=) og nå er den ferdige .

I år har jeg og mannen bestilt julegave fra oss til oss og i går kom gaven vår ,så vi kjørte til Grodås og hentet pakken på posten :=) i kveld skal gaven opp

vi har bestilt 2 bilder på aluminiumsplater str 40 x 60 og bildene er fra fjellturer vi har gått selv

det første er tatt nå i høst på Billing og det andre tok vi i fjor på Rondane på tur til Bjørnhollia :=) opphenget skulle limast på baksiden og herde 24 timer før vi hengte opp bilde ,så i kveld henger vi dem opp og vi er veldig fornøgde med gaven vi har kjøpt oss :=)

Når vi alikavel var på butikken handlet vi det vi trengte så må vi ikke på butikken til helgen ,det var tåke der vi kjørte og måneskinn , det var en vakker stemning

nå skal jeg bake noen kransekakestenger ,legge sammen litt klede og gå meg en tur :=) ha en fin dag da

12 kommentarer

Siste innlegg