på vei til strikkekafe

det er mandag og strikkekafe,himmelen er blå og sola skinner,så i dag bestemte jeg meg for å sykle

litt kalde vind så hansker og ørevarmere må på :=) men du det var deilig å sykle,og jeg merker godt att jeg trener styrke på beina :=)

langs veien var det mange vakre farger,det er bare så deilig å følge med på naturen som våkner til liv igjen

det er noe med mengdene,når det blir store tepper ,det er bare så utrolig vakkert,og her i alt det gule var det en hel koloni med vakre sommerfugler i tillegg

trærne blir mer og mer grønne,nå spretter iallefall bjørka mer og mer,mest i lune hellinger da,men museørene er der vinden tar også

på Bjørke låser jeg sykkelen og går elveveien opp til ungdomshuset hvor vi har strikkekafe,greit å få en god spsertur i tillegg til sykkelturen

medan jeg ruslet her langs elven ble jeg oppmerksom på noe rødt

av det jeg leser i soppboka mi tror jeg dette er en skarlagen vårbeger,den er ny for meg,men fin da,sjelden er den vist også

etter noen timer med hyggelig dameprat takket jeg for laget,ruslet ned til sykkelen og syklet hjem

det har vært en fin dag

14 kommentarer

Siste innlegg