polar flow

jeg fikk en polar flow klokke i julegave ,jeg har hatt en før også ,men denne er litt bedre tenker eg :=) målet er 100% aktivitetsmål hver dag

i dag har vi jobbet med ved ,mannen sager,så kom svoger og han også sager,jeg bærer stokker og rydder vegg greiner og lesser på traktor,da jeg kom hjem hadde jeg nådd 209% aktivitetsmål og det må jeg si meg fornøgde med :=)

vi har en liten bru langs hovedveien og her hadde sjøen begynt å grave ut under fundamentet,dermed er det arbeid på stedet for å sikre brua så den ikke raser ned ,siden vi er grunneiere på den ene siden av veien rydder vi opp og tar trærne som ble felt i forbindelse med arbeidet,og når vi alikavel holdt på der ute ville mannen rydde mer så det ble mer utsikt til fjorden

slik var utsikten når vi kom ut i dag

her ligger mye greiner og røtter så det er litt utfordrande å komme til trærne ,men mannen jobber seg nedover stammen ,og greinene blir ryddet opp i når arbeiderne er ferdige ,dei vil rydde etter seg :=)

jeg måtte ta bilde for jammen var det en vakker dag hos oss i dag

ingen god arbeidsplass for veding som dere ser ,men karane får det til

sammarbeid er hyggelig

her faller det siste treet

så er trea felt og vi ser hele fjorden ,dette er bilde tatt på samme sted som bilde nr 2 her :=) og bare arbeiderne med gravemaskin tar bort hauen som ligger igjen så blir det så fint her atte :=)

Men nå er det lørdagskvelden og jeg skal slappe av og strikke litt

18 kommentarer

Siste innlegg