Porten

Gjennbruk er ikke så dumt ,når en bor på en gård og noen tar vare på det meste da er det greit å gå for gjennbruk ,nå har vi gjerdet inne urtehagen med gjennbruksmaterialer ,vi ble jo ferdige i går ,så ønsket jeg meg en port ,må jo ha det skal det være mulig å holde dyr ute om dei skulle tulle seg inn i hagen her :=) Jeg ønsket meg et todelt port ,og hvem andre enn mannen hadde to porter stående i fjøsen fra tiden vi hadde kalver på bås,så med litt justering på størrelsen (måtte sage av litt)så fikk jeg jammen port i dag

det ble så bra ,så får vi se om jeg får malt den med noe før vinteren overtar ute :=)

da jobben var gjort var det middag før jeg gikk en liten tur før jeg fant gostolen inne i varmen

her har mye løv blåst av trærne ,men dei gylne fargene kommer mer og mer fram ,så vi får en gyllen høst vi også før vinteren dukker opp

jeg gikk langs sjøkanten ,og på vei hjem igjen var lyset så vakkert

frosten biitter seg fast der sola ikke treffer ,så kaldt er det,da var det godt å komme inn etter turen :=)

8 kommentarer

Siste innlegg