Premien

for en tid tilbake siden hadde stavangerinmyheart en giveaway ,det var snakk om naturprodukter fra naturlig hud Johansen ,vi skulle si hva vi hadde likt å vinne ved en give away fra produktene hennes ,og jeg sa boddybutter .

Jeg vant og jeg vant en boddybutter

jeg gikk no og ventet på denne pakken ,en uke gikk og jeg hørte ingenting ,ingen hentemelding og ingen pakke i posten ,så da vi begynte på uke nr 2 kom jeg på att stavangerinmyheart la ved en link der jeg kune spore pakken ,jeg så gjorde i går ,og der fant jeg pakken ,den låg på posten i Volda og der hadde den ligget siden fredag hmmm ,i dag fikk jeg hentet den og hvet dere ,da jeg kom hjem låg hentelappen i postkassen ,litt for seint for jeg hadde fått hentet pakken jeg :=)

nå fikk jeg en ekstra gave jeg med  hun som lager produktene ,det var en skikkelig overaskelse for den ante jeg ingenting om ,

jeg gleder meg til å bruke dette ,jeg har prøvd alle 3 og dei var skikkelig deilige

min hud reagerer på produkter med mye parfyme i ,dette er deilige naturprodukter ,nydelig duft og det føles herlig ut på husden :=) ble litt reklame her men jeg er absolutt ikke sponset hi hi

4 kommentarer

Siste innlegg