riktig god jul

jeg ønsker alle mine fine følgere en riktig god jeg ,det har blitt lite blogging på meg i desember ,om det tar seg oopp i det nye året vil tiden vise ,jeg får en ny hverdag der vi er to hjemme og da blir jeg nok opptatt på annen måte enn nå som jeg har gått alene ,men slutte helt det gjør jeg ikke med det første :=)

i går gikk jeg en tuur rundt garden med piggsko på beina ,det er nødvendig i disse dager da det ligger blank is her og der :=)

i går g´hadde snøen minket mye og i dag er den nesten borte ,men i morgen har det meldt nysnø ,ja både i morgen og på julaften så her blir det forhåpentligvis en kvit jul ,vi skal besøke barn og barnebarn ii morgen og ta dei siste innkjøpene som trengs på matfronten etter det kan roen senke seg i heimen :=) ha en fin dag videre

22 kommentarer

Siste innlegg