romjulen

god kvelden ,det er romjul og den har vært både aktiv og rolig og med flere oppgaver,her har det vært snø annenhver dag og regn annenhver dag ,i går var det bart ute i dag er det full vinter der både snøskuffa og traktoren måtte til for å få boort høge brøytekanter ,i morgen er det meldt regn igjen og sånn går dagane

vi har gått tur i vakker vinternatur,og neste dag var det grønne marker i dag er det like mye snø igjen ,,i julegave i år fikk jeg ny mobil ,den har tatt mye tid ,en skal bli kjent med en helt ny type mobil og en skal legge over alt fra den gamle ,jeg har fått i orden det meste men ,da vi var innom butikken hvor den var kjøpt fikk jeg vite att instagramen min ikke lot seg flytte ,det hadde sin grun men det får være jeg har derfor nå ny instagram jeg har brøvd en ny fungsjon der jeg kunne synkronisere med venner så får vi se hva som der skjer men jeg legger nok til følgere igjen bare så dere hvet det og ikke tror det er virus eller att fruensvilje tuller skikkelig :=)

Ellers hoster vi fortsatt her i heimen ,litt mindre i dag og jeg håper det snart er helt borte for vi har hostet i en mnd nå ,ja ja vi koser oss og har det fint ,ha en fin kveld da

19 kommentarer

Siste innlegg