ruska litt

god morgen ,ja her er det fortsatt skyfri himmel og snart står sola opp bak fjella.

I går ruska jeg litt i noen visne stauder i hagen og der dukket det opp en fin kvit krokkus,og bare minutter etter når sola fikk skinne på den begynte den å åpne seg :=)og ilag med den var det flere krokkuser som strekte seg etter solen i går

deilig når det begynner å våkne til liv i hagen ,litt annet viser seg også

rabarbra ,gyllen oog fin i fargen

ramsløk,nå kommer den også ,den som jeg hadde i den tidligere grønnsakshagen er på bilde nr 1 ,den kjem seint og den står ennå i den gamle grønnsakshagen ,men den skal flyttes ,på bilde to står den i elvakanten og der kjem den raskere som dere ser ,det jeg har plantet oppe i skogen har jeg ikke undersøk ennå :=)

jeg gikk en fin tur i går opp bakkane og ned igjen gjennoom lauvskogen

litt snø inni skogen ,men det gikk helt greit å gå der tørrskodd i joggesko .

Det ble en ettermiddagstur også da gikk vi langs sjøen bak tunellen ,og det blomstra fint i veikanten der også

nå er det en ny dag og nye opplevelser,bobilen skal iallefall få kjørt seg

12 kommentarer

Siste innlegg