så b le jeg trøtt

I dag har jeg vært mye ute ,gikk ned til sjøen for å se om dei unge sov ennå eller var oppe ,den elsdte og yngste var oppe og hadde tent et frokostbål ,dei andre kom seg opp litt etter litt :=)dei hadde hatt en natt med spenning .

Grannen har en vær gående bak elektriskgjærde ,og på en eller annen måte hadde væren kommet seg ut og han var vist ikke nådige ,han stanga dei unge ,men dei greidde å få ham etter seg til gården han bor ,det fikk dei han inn bak en innhengning og lukket porten:=) så fikk eieren ta hånd om han etterhvert,nå var innhengningen rett plass,er der væren hørte hjemme ,så den fikk fortsette å være der i dag :=)

da gjestane reiste gikk jeg en tur rundt garden ,jeg var jo alikavel ute

det var godt å bare rusle og nyte

jeg er trøtt ,etter dager med forkjølelse ,mye hagearbeid der svetten har silt ,feiring av midtsommersnatten der søvnen kom først langt uti natten ,jeg kunne fint lagt igjen øyene nå og sovet,men da får jo jeg ikke sove til natten ,så her gjelder det å holde seg våken

lave skyer og tåke i fjella ,joda litt trykkande kan bli trøtt av det også ,men dagen har vært fin den ,en rolig dag og det tor jeg kroppen trengte :=)

8 kommentarer

Siste innlegg