så fornøgde

I dag fikk vi tilbake sommertemperaturen,sola har skint fra en skyfri himmel ,og hva gjorde så denne fruen,jo jeg benyttet dagen til å beise hele platten oppom huset og den er stor ,det tok rett og slett hele dagen ,ja for først måtte den støvsuges ,vask har mannen tatt for noen dager siden ,og så fikk jeg beiset

plattingen er stor ,så det er ikke en liten jobb

i tillegg til plattingen har vi en lang fastmontert sittebenk,den ble også beiset

jeg er så fornøgde,og så er det godt å vite att det er 3 år til neste gang jobben må gjørast :=)

og siden sola skinte ,ja så fikk jeg fin farge i nakken og på bringa også,passer fint det til kjolen i morgen :=)

19 mai ja,det er en dag dei fleste koser seg med litt iskrem,joda vi har da kjøpt litt og lagt i fryseren,men no skal ikke jeg spise meieriprodukter,men is vil jeg ha :=)

og is det får jeg,jeg hadde 2 pakker ris visp ,jeg pisket begge pakkene tilsatte selvplukka blåbær ,moste dem litt da og knuste en pakke pikekyss som jeg rørte inn i kremen,fylte 3 former og i morgen,ja da har jeg deilig og melkefri iskrem :=)

 

10 kommentarer

Siste innlegg